woensdag 11 mei 2011

Druk

Ons vogelhuisje, ik denk al 20 jaar oud en eigenlijk aan vernieuwing toe, maar is toch verkozen boven de huisjes bij de buren dieveel nieuwer zijn :-)

En De koolmeesjes vliegen af en aan met rupsjes en vliegjes en andere insekten! en je hoort ze binnen flink te keer gaan het grut!
Het voordeel van onze tuin ( oerwoud) is dat er genoeg eten is en door mjn honden katvrij wordt gehouden!

Ff time out en wachten tot de andere ouder er uit komt! Je moet heel snel zijn om dit vast te leggen omdat ze razend snel zijn.

Dit is wat ik ook moet doen, ik heb last van mijn rug en de chiropractor heeft me opgedragen alleen liggen en lopen, zitten is nu even slecht. dus ik doe Kika maar na :-) O ja en ik mocht ook lachen... de grapjas.

Mijn pioenrozen die elk jaar weer mooi op komen!

1 opmerking:

  1. Ohh wat schattig die koolmeesjes!! In ons vogelhuisje heeft nog nooit een vogel gezeten ;-((
    Kun je wel paardrijden met je rug?

    Sterkte en groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen