zondag 17 februari 2013

Mooi weer

Uitzonderlijk mooi weer vandaag.... maar... dat vond iedereen. heel erg druk op de dijk kon met fatsoen de honden niet los laten zoveel wandelaars en fietsers, ik had me eerst bezig gehouden met Koos mijn paard en was dus eigenlijk te laat. maar voor Fien en Fonzie een meevaller, die mochten later op de dag naast de fiets, eerst met Fien en die vind het zo verschrikkelijk leuk die staat te joelen als ze mij de fiets ziet pakken en ze haar tuigje om krijgt, en ze heeft maar een snelheid en dat is zo hard mogelijk. Je hebt heen elektrische fiets nodig hoor we gaan als de brandweer, wat een snelheid, ik denk eigenlijk dat ze geen lagotto is maar een husky met krullen, en moe worden ho maar! halverwege mag ze los en dan rent ze door het water en van links naar rechts, ik moet nog hard fietsen op mijn opoe fiets om haar bij te houden! Daarna met Fonzie die doet het iets rustiger aan, maar toch die is groter, heeft langere benen, maar kan ook een flinke snelheid op bouwen, ook hij vind het geweldig om te doen. zo 2 zeer blije honden. Pieter moest nog even weg om hout te halen voor de kachel, heeft Kika mee die zit natuurlijk in de gang tot de dag van dekken aan breekt, hmm was al bijna gebeurt even niet op letten en Fonzie kruipt er al op goeie dag die weet dus heus wel waar Abraham de mosterd haalt, geen voorlichting nodig hoor, was net op tijd er bij..... pff was dat schrikken! heb je soms dat het bij reuen niet lukt, ben wel eens met mijn teckel naar Duitsland geweest om haar te laten dekken maar die reu had er moeite mee... en zo ook bij dekkingen van een kennis van mij met chow chow's maar Fonzie nee hoor nergens last van.... nog 5 dagen wachten jongen :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten