woensdag 30 maart 2011

Lekkere luchten!

Deze kop tekst kun je op verschillende manieren interpreteren, of het ruikt lekker, of het stinkt of de lucht buiten aan de hemel wel te verstaan is mooi of lekker of wat dan ook.
Nu alles klopt , vanmorgen op mijn paardje gereden heerlijke frisse zeelucht, het was eb en dan ruik je de algen en zeewier, maar de boer verder op was mest aan het uitrijden, deze combinatie gaf wel een hele aparte lucht...... in de neus dan he.
Maar de lucht boven ons was ook niet wat het de laatste weken geweest is , een beetje bedompt en tijdens het was op hangen kwamen er dikke druppels naar beneden :-( dus maar weer naar binnen gehaald... om mij te pesten werd het daarna weer droog.
Ach de honden maakt het niet uit wat voor weer het is die zijn altijd vrolijk en enthousiast!

1 opmerking:

  1. Ja soms heb je van die dagen dan is de lucht te snijden ;-)) Morgen wordt het weer mooi weer heb ik me laten vertellen.
    Sinds ik mn paardje heb, zo'n 9 jaar vind ik het weer ook niet zo belangrijk meer, de beestjes moeten toch verzorgd worden. En Cash, ach ja die vind het allang best als hij maar mee mag.

    Groetjes, Els en Cash

    ps, met/door de wol van Cash ben ik ooit begonnen met vilten!!

    BeantwoordenVerwijderen