maandag 4 juli 2011

Daar is ie dan! en de KCM van de LCN

Hier is ie dan onze nieuwe huisgenoot, en het is echt een toppertje! wat een super karakter!!!

Geen hieperdepiep hondje maar een hond met een relaxed karakter ik hoop een aanwinst voor Nederland!

De KCM van de LCN was afgelopen weekend in Esch vlak bij Vught , daar was een paar dagen eerder een vreemde storm geweest en er lagen heel veel bomen om, echt een bizar gezicht!

Wat sfeer plaatjes van de Kampoens Club Match van onze Lagotto Club Nederland! Een prachtige dag !

De Tent voor de Keurmeester Gilberto Grandi de Man die de Lagotto heeft helpen een officeel ras te maken en een man van het eerste uur !

Auto's uit heel Europa

Nog meer! Er waren ik denk wel ongeveer 100 mensen en allemaal genieten van ons mooie ras, er waren dan ook prachtige honden en de concurentie was heel groot!
Een groots weekend! de beste van afgelopen jaren!!!!!!!!!!!!!!!!!

Waar ik ben ligt Fonzie ( Quintinos Tranquillo) zit ik aan tafel dan ligt ie bij me loop ik weg dan volgt ie me braaf.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten