vrijdag 15 juli 2011

sneu!!!!

deze hebben het gered maar die zijn ook van vorig jaar. vanmorgen kon ik niet beletten dat een ekster het nest van de merels plunderde. bah en dan het dode vogeltje op mijn terras gooien. daar baal ik nu van.
Er zijn er veel te veel Kouwen en Eksters, het sterft er hier van en ze schijnen nu beschermd te zijn???
Waarom weet ik niet hoor ze mollen alles !
Ik heb mijn honden al afgericht op die grote vogels en ze gaan ook flink te keer als ze in onze tuin zitten maar helaas vanmorgen dus niet ik vind het erg jammer.

Met het honden spul gaat het uitstekend, van morgen met Kika naar de dierenarts geweest om progesteron te prikken dit is om te kijken wanneer ze gedekt kan worden, ik denk zelf volgende week dinsdag enof woensdag!
Het wordt weer spannend!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten