zondag 7 augustus 2011

Gezocht!

Graag zou ik voor een van mijn pups van het aankomende nest mensen hebben die serieus met de hond willen showen.
De lagotto wordt geloof ik meer gezien als gezellige teddybeer, en dat is het ook wel maar daarnaast willen fokkers toch ook dat er wat met hun nageslacht van hun honden gedaan wordt!
Helaas zijn er weinig mensen die dit willen, jammer want het is LEUK maar ook belangrijk voor het ras en voor de fokkerij dat er geshowd wordt en aan de hand daarvan kun je o.a. zien of je goed bezig bent met fokken!
Uiteraard wordt dit gedaan met hulp van mijzelf! ik neem de vacht verzorging voor mijn rekening en betaal de shows.
Mocht het een teefje zijn dan wil ik er ook graag een nestje mee fokken!
Als fokker kun je nu eenmaal niet van ieder nestje een pup aanhouden, daarom zijn gast gezinnen belangrijk, maar zeer dun gezaaid.Van mijn kant heb ik natuurlijk een aantal eisen zoals een goede opvoeding, oefenen in showen, naar shows willen rijden en vooral enthousiast zijn!
Wie o Wie wil hier meer over weten, wat de voorwaarden zijn. Schroom niet en informeer!

vanderkuijl29@quicknet.nl

Fonzie in show stand, nu al een plaatje!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten