zondag 14 augustus 2011

Weer eens wat anders.

Onze nieuwe Auto met een dak die je gedeeltelijk open kan zetten, echt ideaal met honden! Een aanrader!

Uiteraard een sticker er op, gekregen van Saskia en Katrien , komt uit Noorwegen!

Vandaag moesten we jureren bij hindernis 1 van de Maraton op Wieringen, tja en ik zat vast , maar gelukkig hulp van een trekker die mij er uit sleepte, wblij dat ik  met de oude auto was :-)

Ons jury hokje, een trailer, voldoet uitstekend!

Hindernis 1

1 span pony

Deze aans panning heet een tandem

En dit een klavertje 3! het was best een moeilijke hindernis!
Zo doe je een hoop vrijwilligers werk waar je een hoop voldoening uithaald en nog heerlijk kan genieten, mooie spoort mennen, moet ik mijn Ko ook maar leren, mooi rond toeren met een kar er achter en dan hondjes mee, ik zie me al gaan door de polder :-)

1 opmerking:

  1. Leuk om de wedstrijd van zo dicht bij mee te maken. Ik heb Hrinka nog nooit voor de kar gehad maar het lijkt mij ook erg leuk om te doen.

    Groetjes, Els

    Ps die sticker is echt SUPER ;o)

    BeantwoordenVerwijderen