donderdag 9 mei 2013

Lekker aan rommelen

Hierbij bied ik mijn barefoot zadel te koop aan, ik rijd al jaren op een western zadel ( 17 jaar) en dacht ik ga ook wat dressuur rijden , maar dat is toch niet mijn ding. dit zadel is ongeveer 2 jaar oud, de singel is spiksplinter nieuw zo ook het zadel hoesje! ik moet bekennen hij zit heerlijk! maar deze ligt nu te verstoffen op zolder,ik vraag er €450 voor! De dames Luna Kika en Ko weer in hun zomer tenue gezet, ik kwam nu dagelijks thuis met 5 zeer natte honden met een hoop troep in hun vacht, het is nu mooi weer dus uit die jas. dag perfecte krul, hallo velours vachtje! ik weet het r zijn fokkers en trimmers die het maar niks vinden maar ik vind het ideaal! de show honden heb ik uiteraard wel in een lang model maar als deze niet meer hoeven gaan ze ook korter! de honden vinden het zoveel prettiger, ik zie nu dat Fien Fonzie het warm hebben en de andere drie heerlijk buiten liggen zonder te hijgen! Ik heb ze met 3 mm geschoren en de hoofden ook flink ingekort anders is het helemaal uit proporties! Ach en met 3 maanden zit er alweer een flinke laag op hoor het groeit zo ontzettend hard!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten