woensdag 29 februari 2012

Dierenartsen

Dierenartsen....
Ik snap ze vaak niet, een klant met een hondje gelijkend op een lagotto maar stok oud, volgens de dierenarts hoefde die niet meer naar de kapper???????? zou te oud zijn?????
Was dus nu volkomen vervilt eigenaar heeft toch maar besloten te komen en het was bar en boos!
Hij was wat gestrest nou ja veel hijgen dat doen wel meer honden niets bijzonders!
Flink kort geknipt daarna met de blower er over heen zodat het haar wat vervilt was los van de huid kwam en toen er mooi onderdoor geschoren dit alles in een uur, en naar mijn inzien toen ik hem weer op de grond zette was ie heel blij en tevreden al dat vervilte lange haar er af! en nog zo fris als een hoentje op zijn leeftijd ( bijna 17 jaar) hond blij baas super blij en ik ook!
Voor de Dierenarts een grote FOEI!!!!!!!!!!!!!! als die oud is laat hem maar liggen hoeft niet verzorgt te worden!
Van de hond Zorro kreeg ik een likje en een flinke kwispel!Ziet er weer als een pupie uit en kan zo nog heel wat tijd mee!

1 opmerking:

  1. Nou wat erg!! Hoe kan zo'n man dat nou zeggen.
    Fijn dat jij het anders zag en het hondje weer fris en fruitig hebt gekregen.

    Groetjes, Els

    Ps ben met de rugzak bezig, ben benieuwd wat je er van gaat vinden

    BeantwoordenVerwijderen