maandag 6 februari 2012

Lekker weer

Voor de honden is het super weer, ze vermaken zich in de sneeuw en vanmorgen op het strand kon ik Kika er nog net van weer houden om het water in te gaan.... kika is toch zo'n fanatiek hondje, haar grootste hobby is graven en zoeken onder water. gelukkig luistert ze aardig en een dikke foei en nee was voldoende om haar op het droge te houden. Mijn moeder zegt altijd dat dit gezond weer is en ik denk ook dat dat zo is veel frisse lucht en ook nog een hoop zonneschijn nu wat willen we nog meer.
 in de avond stoken we onze speksteen kachel flink op en die geeft dan de hele dag zijn warmte weer af. onze kamer is op het zuiden en de zon verwarmt in de middag nog even bij!

Kika was loops, is nu ten einde, was wel spannend omdat we nu Fonzie er bij hebben, hoe gaat die reageren, nu hij heeft zich super gedragen, kika moest een 2 weken in de gang bivakkeren wat ze ook braaf deed en ook zij was geweldig! Sinds vandaag alles weer in de kamer gezellig bij de kachel en om ons heen Kika heeft weer en uurtje op schoot gelegen wat ze nu sinds een half jaar doet, ze had hier nooit het geduld voor maar ze lijkt toch wat rustiger te worden.

Fien liep vanmorgen met dode vogels te sjouwen van die kleine kwikstaart die de kou niet hebben overleeft ze vreet ze nog op ook.... :-((((( ik ben niet zo van het barfen .

Ik heb alle honden een dekje op als ze in de auto zitten, in de ochtend rijd ik mijn paard en dan moeten ze in de auto wachten, hierna mogen zij zich uitleven maar met deze temperaturen wordt het ook in de auto frisjes en met een dik dekje op en het zonnetje op de auto is het goed te doen!


1 opmerking: