donderdag 16 februari 2012

Toch handig als je honden meewerkend zijn, stuk koeienhoef in het gehemelte van KO zat er denk ik aan paar dagen. Was Fien haar gebit aan het bekijken , komt Ko er ook bij zo van Kijk ook ff bij mij en dit doe ik, vond ik het toch raar dat ze haar mond niet meer kan sluiten, bij nader onderzoek een stuk hoef al aardig diep in het gehemelte , zonder morren kon ik het er uit halen< BRAVE HOND> het voelt nu raar en het stinkt wat maar het leed is geleden en goed afgericht dat ik het zonder DA kan verwijderen!10 met een griffel voor Ko! daarom is het belangrijk om je hond te leren in zijn bek te kijken!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten