maandag 21 juli 2014

Fienepien

Fienepien is nu echt loops de 5 de dag en ze flirt al met Fonzie achter het hek, ze verblijft in de gang met een hekje er tussen, wat ik straks ga ophogen anders springen ze er over heen... denk ik. a.s. donderdag ga ik bloed prikken om progesteron te bepalen voor het juiste dek


tijdstip, dit is eigenlijk het enige wat ik aan tja hoe zal ik het noemen doe manipuleren???? nee meer om zekerheid te hebben dat ik op de juiste tijd zit, in princiepe merk ik dat ook wel aan Fonzie maar ja ik wil niet dat ze 5 dagen acher elkaar gedekt wordt. met deze test ben je met 1 dekking klaar! ( alhoewel ik er dan weer 2 doe met 36 uur tussen de dekkingen.... nog van vroeger maar ach ik gun Fonzie ook wat lol zullen we maar zeggen!

1 opmerking:

  1. Wordt een spannende tijd! Leuke combi, het zijn allebei geweldige honden:)

    BeantwoordenVerwijderen