dinsdag 15 juli 2014

Tjonge jong

Tjonge jonge wat kan een mens het druk hebben.
Met de honden , met de tuin(en) en natuurlijk m'n bijtjes.
Daarom ook minder berichten op dit blog.
Ik probeer zoveel mogelijk met mijn Mentor mee te kijken in al haar kasten en die van mij.
Ook help ik haar met haar moestuin, daarnaast mijn eigen tuin en die van mijn ouder.... het gaat bijna op werk lijken :-)
Maar o wat vind ik het leuk het is eigenlijk verslavend.

Daarnaast zit ik met smart op de loopsheid van Fien te wachten, haar vulva is al wel opgezet, het is ook een kwestie van dagen, morgen of overmorgen, maar ja ze laat zich niet dwingen, zij bepaald hoe en wanneer, bijna net als de bijen, daar hebben we weinig over te zeggen, we kunnen enigszins proberen te sturen, maar als het de bijen niet sint dan doen ze toch wat ze al miljoenen jaren doen. maar juist dit houd het spannend en interessant!
Ik ben geen persoon van afdwingen, middelen geven om het doel te bereiken. het einddoel moet min of meer vanzelf komen en dan kun je er zo van genieten.
Zo is dat met de bijen maar ook met de moestuin je kunt een zaadje in de grond stoppen maar dan is het afwachten, ik hou niet van manipuleren door middel van gif of andere middelen. lukt het niet dan heb je pech lukt het dan heb je er een hoop lol in, er zijn heel veel natuurlijke manieren om je doel te bereiken, het is zo jammer dat de natuurlijke manieren niet meer bekent zijn bij veel mensen.
Hieronder zomaar een collage van foto's van de afgelopen tijd!










Geen opmerkingen:

Een reactie posten