maandag 8 april 2013

Rustig

Alles gaat hier zijn gangetje, we hebben eigenlijk al 3 weken in de middag het zonnetje en ik pak dan even 2 uurtjes om lekker in de tuin te zitten, en dank dan nu heb ik het nog rustig, straks wordt het met een nestje weer druk, leuk druk hoor maar ik neem het er nu even van!Ook de honden liggen dan heerlijk bij mij en rond mij in de tuin. Ik realiseerde me dat dat ik de afgelopen jaren een ietwat te veel stress heb gehad, door allerlei omstandig heden binnen het honden en paarde gebeuren, en ook als ik dan even zat dan altijd de gedachten ... O ik moet nog dit en O ik moet nog dat geen rust, nu is het heerlijk rustig in mijn koppie, dit heeft zijn weerslag op de honden merk ik, ook zij zijn een stuk rustiger, dat wil niet zeggen dat ze niet enthousiast zijn ze bulken van energie!! maar als ik dan even zit dan gaan zij ook heerlijk liggen hmmm heerlijk is dat en dan kan ik ook lekker kijken naar al die leuke vogeltjes die in onze tuin zich opperbest vermaken!ik zou zeggen het leven is goed op het moment! Met Kika gaat het prima ook zij lijkt relaxter als de vorige keren en toen vond ik al dat die drachtigheden en bevallingen en wat daarna kwam o.a. de pupjes veel en veel rustiger verliepen als bij de eerste 3 nesten die ik gehad heb! Het bewijst maar weer dat als je als mens druk en gestrest bent dit door gaat naar de hond(en) Ik denk nog 2 e halve wek te gaan het wordt leuk spannend!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten