woensdag 10 april 2013

Zomaar!

Hierbij zomaar wat foto's, gisteren geschoten in de tuin, ik was een beetje aan het relaxen en met het toestel in da hand wat foto's gemaakt. Het was best al warm gisteren en Kika had zich een wat koelere plek gezocht achter de bank in de tuin. Buikje gaat al wat hangen! Moeder en dochter vooral als ze nat zijn moeten we goed kijken wie wie is! Aan de andere kant van het hek is wat gaande...... denken ze, ze zijn Allert! Als het volgende nest net zo wordt als onze Fien ben ik dik tevreden!!! ze zit weer tegen de loopsheid aan en wil dat laten weten ook als ze plast gaat har kont flink om hoog net een reu, het maakt dus niet uit reu teef :-) mensen denken wel eens dat teven makkelijker zijn maar in mijn ogen maakt dit niets uit, Alle honden reuen of teven zijn snuffelaars en willen overal even hun geurvlag neerzetten.en dat de een liever is als de ander is ook een sprookje de opvoeding van de eigenaar heeft grote invloed op hoe de pup zich ontwikkeld, de eerste weken doet ik mijn best en na 8 weken zal de nieuwe eigenaar aan het werk moeten! het is net als met kinderen je moet er tijd in steken en dan komt het vanzelf naar je toe, opvoeden is een serieuze zaak!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten