woensdag 3 april 2013

Weekend weg geweest

Ik ben met een vriendin een paar dagen naar Maastricht geweest, nu kon het nog even straks met Puppjes kun je niet zo maar even weg, Nu kan Pieter het prima redden met 5 hondjes. We hadden de fietsen mee en zaten in een Bed & breakfast wat ons prima is bevallen, deze B&B zat in Borgharen een dorp tegen Maastricht aan aan de maas, een kwartiertje fietsen van het Centrum van Maastricht, de groteen van de Pietersberg bezocht, het was koud maar droog. Ook langs geweest bij Zap deze hond is van het 2de nest van Mimosa en is met 10 maanden min of meer verknipt weer terug gekomen, na een paar maanden heropvoeding bij Anne en Wil geplaatst end aar zit hij nog steeds en hier gaat het super met hem, wat altijd leuk is als hij mij ziet dat ie dan helemaal door de dolle is! maar als je hem de eerste dagen bij mij had gezien dan had je verwacht dat komt nooit meer goed, maar ik heb het op mijn eigenwijze gedaan en met de hulp van mijn honden die voor hem een groot voorbeeld waren is het voor 95 % goed gekomen, hij zal altijd een wat afwachtende houding ten opzichte van vreemde mensen blijven houden, maar als hij ze eenmaal kent is het goed! Verder hebben we lekker geshopt en ons prima vermaakt! Uitzicht vanaf de Pietersberg Tja je bent dierenvriend of niet er kwam natuurlijk weer wat aan de deur 'kloppen' Kika haar buikje 5.5 weken We hebben een paar vogel huisjes gekocht en opgehangen voor het roodborstje voor de pimpelmees en een 'flat'voor de mussen, mussen nestelen graag bij elkaar en in deze kunnen drie gezinnen huizen en ons oude vogelhuis voor de koolmees, nu maar hopen dat ze er in gaan nestelen!

2 opmerkingen: