dinsdag 9 juli 2013

Vakantie en wachten.

We zijn een weekje naar Duitsland op vakantie geweest, naar Dogglywood, een klein vakantie park met 15 huizen ( er zijn er nu 6 af) fin hutten en bungalows wij zaten in een finhut, een deel van het huis zit onder de grond de slaapkamer wc douche en de hal dit is met warm weer IDEAAL heerlijk koel ook voor de honden!! boven is de woon eetkamer en keuken en daar boven nog een verdieping met 3 bedden en echt alles zeer ruim!! elk huis heeft een eigen omheinde tuin! echt geweldig het hele park is ook nog eens omheind! en alles maar dan ook alles is op honden gericht uniek! wij en de honden hebben genoten! en het is zeker voor herhaling vatbaar, ze gaan ook nog een honden vijver maken, en er is gezorgd dat honden ook apart vrij rond kunnen rennen! De laatst foto is van onze nieuwe tuin tafel, gemaakt van het oude naaimachine onderstel van mijn oma, super stevig en duurzaam! en ik vind het ook nog eens heel erg leuk! We wachten nu op de loopsheid van Kika het is bijna weer zo ver, alhoewel ze er nu iets langer over doet als de vorige keer wat ik een goed teken vind omdat er soms wel een erg korte tijd tussen zat! we willen haar weer laten dekken door uiteraard Fonzie en hopen dat het dit keer wel lukt, een ding weet ik zeker ik ga niet meer een wekend of zo weg blijf gewoon 9 weken thuis bij haar! Kika en Fonzie!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten