maandag 22 juli 2013

Veel Emoties!

Veel emoties deze dagen, vanwege Mimosa natuurlijk, maar dan krijg je een telefoontje van een vriendin tevens collega fokker ( teckels) dat zij niet lang meer te leven heeft, GETVERDEMME dit wil je niet, en je weet niet goed wat te zeggen, je wilt troosten maar dat kan niet je wilt helpen maar ook dat kan niet je wilt het weg nemen die rot ziekte, en ook dat kan niet, de dokters kunnen het niet dus ik aal helemaal niet! en dan zeg ik heftig... voor wie , voor mij.... ja maar voor haar en voor haar man en kinderen en klein kinderen zoveel erger!!!! dan is het vaarwel zeggen tegen je hond die ziek is zo veel milder als deze ziekte voor haar! ik hoop van harte dat ze nog een goede tijd heeft! Nu Kika is loops en we willen het toch weer proberen! maar hier kan nooit iets normaal gaan lijkt wel, het lijkt er op dat ze vorige week Donderdag loops is geworden maar nu de 5 de dag is de boel opgezet, ze doet haar staartje al opzij en Fonzie vind haar wel interessant ruiken ( nog niet zo dat ie de hele dag voor het hekje naar de gang gaat liggen zachtjes piepen. maar ze verliest niets of bijna niets , vind geen bloed op de witte plavuizen, en als ik met een wit tissue kijk zie ik een vaag roze afscheiding nihil dus. Afspraak gemaakt om toch progesteron te bepalen dus ga a.s. Donderdag naar mijn DA om te prikken ben heel benieuwd. vrijdag hoop ik komen ze voor Ko mijn paard kijken of ze hem geschikt vinden om met gehandicapten te werken, ik moet hem eigenlijk rijden maar vanmorgen om half 10 was het al ruim 26 graden en dat voor Den helder en ik denk dat waar hij staat al warmer is dus dit ga ik echt niet doen,, probeer het vanavond wel hopelijk koelt het wat af! Ja ook die emotie komt er bij het weg doen van mijn paard, een eigen keuze, ik kan hem niet meer de aandacht geven die hij verdient en wie hij ook graag heeft! Hectisch allemaal maar we kijken vooruit dus daarom ook laat ik Kika dekken, heb ondanks alles weer heel veel zin om een nestje puppen groot te brengen en ben ook poep nieuwsgierig naar de combinatie met Fonzie en Kika dus iedereen vinger X Ter afsluiting iets om van te genieten, Kika zoekt naar... ik denk onderwater truffels!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten